Hemma och planerna för i dag

Hemma efter en otroligt mysig kväll med tacos och skön prat med en tjej jag saknat sjukt mycket.
Matilda är en härlig människa som är helt otroligt lätt att umgås med. Shit vad jag har saknat henne.


Ska städa lite här hemma då vi får gäster, och sedan ska jag ta med mig film och popcorn och så kör jag myskväll med Nettan! Fick föresten en sjukt gullig kommentar av henne.


:')




Åh, det är helt fantastiskt att leva just nu. Jag älskar mitt liv, jag älskar människorna omkring mig, jag älskar att jag hinner med allt och gör både det jag vill, och det jag måste.
Inte ens att jag måste skura kan förstöra den fantastiska känslan.

Kommentarer
Postat av: Tilda

2009-07-30 @ 15:06:10
URL: http://milltan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0