Inte sugen på att åka i väg

God morgon bloggen.
Ska klä på mig och tanka min käre moppe, sen drar jag i väg till Nettan.

Vädret är inte riktigt på vår sida, så det blir nog mest inomhus-sittande i dag tror jag.
Måste börja packa tills på torsdag, då jag troligtvis drar i väg i nästan 2 veckor. ;o

Är inte alls sugen på att åka väg egentligen. Det är så sjukt mycket saker här "hemma" jag inte hunnit göra, och flera som jag skulle vilja träffa, som jag inte hunnit träffa. Blä.



Nåväl, nu ska jag kila ut i badrummet och klä på mig. (JA vi har garderoberna i badrummet för att retarden som bodde här innan placerade dem där. haha.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0