Jag förstår inte..

Jag förstår inte..

... folk som går i samma kläder flera dagar i rad, kanske till och med varje dag.
... folk som säger att kaffe i plastmugg smakar annorlunda när dem dricker den i keramikkopp.
... folk som skryter om allt dem har hela tiden... Liksom OCH?
...folk som går i joggingskor vardagligen. Sneakers, klackar, sandaler..?
...att folk kan väga flera 100 kg. Har man sjukdom, visst men annars är det helt sjukt.
.. att folk vill bo i norrland! Haha. Visst typ sundsvall, men mitt ute i skogen, flera mil till allting och bara en massa skog. Vad hände med det sociala umgänget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0