Jävla borrande

Jag kan inte beskriva med ord hur trött jag är. Haha. Nej då men jag önskar i alla fall att jag hade fått sov längre än 07:30.
Vi har haft vattenskador i källaren, så att dem har rivit ut hela källaren och varit här och "borrat" lite då och då sen dess.
När jag gick i skolan gjorde det inte så jätte mycket, då jag ändå skulle upp liksom.
Men fyfan för att vakna såhär tidigt på sommarlovet!

Dessutom spöregnar det. Verkligen SPÖREGNAR.

Ska plocka undan lite i köket och sådär, slå på musik på högsta volym och göra mitt bästa för att överrösta borrandet.
Sen måste jag ut i regnet då jag ska gå och köpa något att fika på tills Nettan kommer vid halv ett.


Haha, åh vad härligt det är att leva i dag. - Inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0