Kort om dagen

Åh, det är så mycket jag skulle vilja göra i dag.
En sak som måste finnas på listan över "att göra saker" är träna. Troligtvis springer jag intervall-programet eller något liknande.

Sen hade jag tänkt åka i väg och köpa en til bikini då jag känner att det inte funkar att bara ha en man använder. Till och börja med känns det tråkigt att se lika dan ut varje dag, och dessutom har jag fått halterneck linjer, och sen har jag hittat en annan bikini jag väldigt gärna skulle vilja ha. Har dock inte bestämt än om jag ska åka till stan eller Södertälje..

Nåväl.


Vädret är inte super bra, så det känns som en fullträff av mig själv att planera in andra aktiviteter än stranden i dag. BRA GJORT Jennifer. Eller ah, tur snarare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0