Kritik? - Ja tack.

Känner att designen och alla grejer på bloggen börjar bli rätt "kladdigt" och rörigt. Ska försöka fixa det inom kort.
Ska förvandla bloggen och få den att se lite proffsigare ut tror jag. Någon med förslag?
Undrar föresten vad folk tycker om min blogg egentligen.

Får höra lite då och då att "jag läser din blogg"  och jag blir lika förvånad varje gång. Haha!
Hur som, ni som läser den regelbundet, lite då och då eller varje dag, varför gör ni det?
Vad kan bli bättre? Vad bör jag inte ändra på?

TELL ME ABOUT IT! :D

Kommentarer
Postat av: My J

2009-08-01 @ 18:51:05
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0