Missat en massa

53 personer som hade uppdatera sin billdagbok sen i måndags. Antalet bilder varierade mellan 1- 71 st!
Jag hade precis kollat igenom 20 st av personerna när jag kom på att jag har facebook kvar. Pyttsan!
Nu är jag i alla fall finito med bilddagboken på en stund!


Nu när man kommit hem känns det som att man har missat en massa.
- Jag har inte tränat på gymmet på över en vecka.
- Jag har inte umgåts med någon jag brukar umgås med.
- Matilda har tatuerat sig.
- Jag har lovat Nettan att vi ska festa någon dag och gå på allsång på tisdag.
(kostade 120:- spänn!!)
- Jag har lovat min kusin Julia att jag ska fixa hennes design mot ett byte.


Dessutom är det så väldigt mycket annat jag skulle vilja hinna innan skolan börjar.
Ha kräftskiva med ett gäng sköna människor, träffa en massa människor jag inte hunnit träffa på ett tag och dessutom måste jag lägga in en andra växel nu vad gäller träningen. Sa jag föresten att jag är oerhört fattig just nu?



Nåväl, ska bombadera er med foton från Åland  och svara på dem kommentarer jag tycker behövs svararas på nu.
 

Langar en as skön låt! Hahahaha.

My Wangdahl - Mamma förlåt

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN ERIKSSON

2009-07-25 @ 13:17:32
URL: http://neriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0