Orättvist

Det är en del saker jag tycker är rätt orättvist..

1. Varför kan vissa människor äta HUR MYCKET och ONYTTIGT som helst, utan att det syns ett smack på dem?
Några av de smalaste personerna jag känner äter sisådär dubbelt så mycket som jag. Hur rättvist är det?


2. Varför begåvas inte alla med en sångröst som Celine Dion? Visst, man kan träna upp den etc, etc, men många av oss kommer ändå inte låta bättre än Björn i Carina Berg låten.


3. Varför får bara vissa allergier, astma och andra sjukdomar? Min astma är ett stort minus många gånger, och tänk då på alla stackare som måste leva med vetskapen att dem kan dö om de äter fel grej?


4. Varför har Kenza så många besökare (??), när hennes blogg egentligen är precis som vilken annan som helst?
Och det tjänar hon miljoner på varje år. Helt sick.


5. Varför slipper delar av mänskligheten acne och finnar? Själv står man och pinar sig och smörjer in sig och rengör och allt vad hudvård heter, medan andra ser ut som porslinet själv utan någon som helst ansträngning.



Undrar om det ens finns svar på dessa frågor.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

2009-07-09 @ 20:38:26
URL: http://mimisen.blogg.se/
Postat av: Johannes

2009-07-10 @ 01:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0