Sa ju att det var bra att jag syntes!


(bilden fotade jag på Åland förra sommaren..)

Nu är det bara någon timme, sen drar jag i väg till Åland i 1,5 vecka. Kanske bloggar enstaka gång. Vi får se.
Tills dess får ni överleva, lägg till mig med bloglovin om ni inte tror ni hittar tillbaks hit sen. ;o

Ska jobba hårt som fasen på brännan och fota så jag har något att dela med mig av sen när jag kommer hem.
Jag saknar flera av mina nära redan nu, har inte träffat Matilda tex på hur länge som helst. :/

Min bror sa föresten något roligt när vi var på väg ner till Ica för att handla
 "ditt hår typ bländar mig, det är samma färg som solen"
Jag: Åh, då strålar jag alltså.
Han: Haha, ah, eller något.
Jag: Men det är väl bra? Eller hur?
Han: Hah, kanske det..


Senare när vi skulle över en väg utan övergångställe i närheten så stannar en bil och tittar på mig och vinkar att vi kan gå över, trots att han egentligen inte måste stanna där.
Jag: HAH! Jag sa ju att det var bra att jag syntes!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

2009-07-15 @ 21:25:29
URL: http://mathildas.blogg.se/
Postat av: Jennifer

2009-07-15 @ 23:40:14
URL: http://jennifertea.blogg.se/
Postat av: A L E X A N D R A

2009-07-16 @ 03:28:50
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0