Stenkoll, HOHO.

Jag vet inte hur många av er som har föräldrar som "Kollar upp er" på nätet.
Min pappa kollar in allt jag gör, och jag vet om det. Han läser min blogg, kollar min bilddagbok OCH mina kompisars bloggar och bilddagböcker tex.
Vissa skulle kanske tycka det kändes förjävligt att era föräldrar såg vad ni gjorde på nätet, men ärligt så bryr jag mig inte så jätte mycket. Jag anpassar inte språket, bilderna eller något bara för det.
Kan dock tycka det känns tråkigt, då det känns som att dem inte litar på mig liksom. Men men..

Hur som så ringde min pappa för en stund sen och frågade när jag vaknade.
Jag: 9:40 ungefär.
Han: Okej, du måste gå och lägga dig tidigare.
Jag: Men jag gick ju och la mig en hel timme tidigare igår än kvällen innan. Jag är inte ens trött.
Han: Men du var ju inloggad 02:05 i natt.


Hahaha, alltså.. vad säger man? Stenkoll, HOHO.
http://www.playsam.com/Common/Images/Gallery/450x300/phone_big.jpg
bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0