Trött som fasen

God morgon.
Trött som fasen är jag, känns som att jag precis vaknat upp ur mitt ide eller något liknanade.

I dag är det bara packa, packa, packa och PACKA som gäller.

Sovit som en prinsessa senaste dagarna i min säng.
Börjar bli orolig för hur det ska gå sen när skolan börjar. Kommer ju inte komma upp på morgonen! Haha.

Nu ska jag höja Håkan Hellström till max och pillar med saker jag känner för i några minuter, innan jag tar mig an min uppgift.
http://elizaovertherainbow.files.wordpress.com/2008/03/h_kan_14__1135878945.png
bildkälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0