Upptagen kvinna

Åkte in till stan, köpte ett par grymma (!) skor, gick och kollade med jobbet jag sökte förut, kollade efter en särskild bikini, som jag inte lyckades hitta, satt en kortis med Nettan och Malin utanför skopunkten, träffade Linda och Annika vid hötorget och snackade med dem en stund, och avslutade min vistelse i Stockholm med en dricka i solskenet vid gamlastan/slussen i sällskap av Niclas.

Nu blir det en hastig middag, sen spinning och intervaller.


Var föresten till biblioteket i Tumba och lämnade tillbaks 3 böcker innan jag åkte till stan.
På vägen dit kom någon ung kille från "the phone house" och skulle "sälja" något till mig.

Han:
Hej, hur gammal är du?
Jag: 17.
Han: Aha, när fyller du 18 då?
Jag: Nästa år.
Han: Jaha, grattis i förskott då!

HAHAHAHA. Va fan?

Kvällen avslutas med största sannolikhet i form av ett kvällsdopp med Netta i Tullinge.

Tjolla hopp, Jag är en upptagen kvinna.

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN ERIKSSON

2009-07-01 @ 23:26:47
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: Jocke

2009-07-01 @ 23:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0