Samtal till Matilda och många kommentarer

Jag var och köpte lite godis för en stund sen, och passade på att ringa Matilda på vägen till filmkedjan. (något som jag tänkt i flera dagar att jag ska göra..)

Hon var förkyld men lät glad och vi bestämde att vi ska ses på måndag, ÄNTLIGEN.
Shit vad jag saknar den kvinnan.

Föresten ska jag åka till Izabelle i morgon och grilla med vårat "lilla gäng" från min förra klass/skola. Ska bli hur trevligt som helst! Hoppas på bra väder också.


Föresten är det gaaalet många som har kommenterat i dag.
( I alla fall i jämförelse med andra dagar) Tur att det är söndag så att jag har hunnit svara på dem också.
Roligt är det i alla fall.


Om det är någon ny läsare som har någon fundering eller fråga så är det bara att fråga på.
:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0