God morgon

God morgon.
Vädret ser inte ut att vara på våran sidan i dag. "Varför ska det regna varje dag?" som min mamma sa.

Nåväl, ska ringa gymmet sen och boka in spinningen i dag, och sen får vi se helt enkelt.
Ska gå och klä på mig något och följa med mamma och handla på Maxi, det var fan år och dar sen jag följde med och handlade! Haha.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7b/ICA_Maxi_i_Kung%C3%A4lv,_den_27_juni_2006.JPG
(bildkälla här) Föresten instämmer vädret på bilden väldigt bra med dagens väder, även om det inte är just denna Maxi vi ska till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0