God natt

I dag var det nog besöksrekord för den här bloggen. Har inte ens haft den en hel månad än, så det är fantastiskt att hela 55 personet hittat hit redan. Haha.

Speciellt med tanke på att de flesta besökarna brukar vara om man kommenterat en massa bloggar, och i dag har jag inte kommenterar en enda. (Sidvisningarna är många för att jag fixat och trixat så mycket med designen)


Min första blogg hade ett genomsnitt på ca 70-90 besökare om dagen, och då bloggade jag inte så jätte ofta, men det var innan "alla" hade en blogg också.


Hoppas jag får igång kommentar-funktionen snart igen, jag har pillat på problemet i dag, men det verkar inte ha löst sig i alla fall. Om just DU råkar veta vad jag behöver göra skriv i chatboxen eller maila mig!

Nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0