Hemma från min kusin

Hej gott folk!
Nu är jag hemma från min käre kusin Julia.
Pigg och glad som en tok är jag dessutom, trots att jag gick och la mig sent och var sjukt seg när jag vaknade
för 6e gången.



(Julia ute i det fantastiska midsommar vädret! Notera att hennes paraply är rosa med små bruna hundar! HAHA)

Var och köpte hårfärg när jag kom till Tumba så nu försvinner utväxten, minst sagt på tiden.
Hoppas på ett blondt och inte gult resultat bara.

Övriga planer för i dag är att troligtvis träna, på ett eller annat vis.
Och eventuellt tvätta underkläder. Haha.


Föresten mamma & pappa, ni är bäst.



update: Hittade en så gullig bild på Julia att jag var tvungen att lägga upp den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0