I dag blir en bry-sig-om-sig-själv-dag.

God morgon. Eller ja, det är ju eftermiddag nu.

Sov helt galet länge i dag, och känner mig fortfarande trött. Kanske går det hand i hand liksom..
I dag har jag inga planer för dagen. Haha. Jag ska ta hand om mina fötter! Det är en punkt i alla fall.
Efter nästan 12 timmar i stan i höga sandaler mår mina fötter lite sisådär. Sönderbultade och ömma.

Vet inte när mami kommer hem i dag, tror föresten att övriga familjen också kommer hem i dag.
Men jag tror att i dag blir en  bry-sig-om-sig-själv-dag. Känns som att det är dags för det.
Kanske kolla på någon sjysst film ikväll eller något. Det är ju trots allt fredag, även om jag inte har någon direkt koll på dagarna nu under sommarlovet.

Ja, och sen vill jag ge det svenska vädret i dag en ordentlig känga. JÄVLA SKIT VÄDER.

Och sedan något mer dåligt! Mitt busskort går ut idag. Med andra ord kan jag inte ta mig någonstans utan bussremsa, och en jävla bussremsa kostar 110:-  Deprimerande.

http://www.fernaherrgard.se/uploads/fotbad.jpg
bildkälla här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0