Körkort nästa

Nu är jag hemma igen!
God damn, jag är helt slut.

Har varit i Södertälje på två secondhand butiker, i Salem, som tyvärr hade stängt, i Tumba, som tydligen hade flyttat, i Huddinge som inte hade öppet på tisdagar, och med mig hem nu har jag två gardiner från Hemtex. Haha.
Inte alls det jag letade efter. Men men..

Har varit och bokat in mig, mamma och pappa på handledarkurs på trafikskolan också, så snaaart ska jag väl börja övningsköra.
Jag menar, herre gud jag fyller 18 om  typ 7,5 månad. Då får jag göra vad jag vill, moaha. Tatuering, piercing, resor, krogen och annat man inte får när man är 17 here I come.
Fattar inte grejen egentligen faktiskt...

.. Hur många 17åringar är inte EXAKT lika mogna som 18 åringarna?

Föresten! Det var en gammal gubbe (som också hade handlat på Hemtex, haha) som sa att jag hade väldigt fina kläder.
Vet inte om man ska ta det som en komplimang när det kommer från en gammal gubbe, men visst var det kul att han tyckte det. :)

Nåväl, nu måste jag börja fundera på hur jag ska göra med middag, blir ju ensam i kväll igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0