Kort om dagen

I kväll blir det yoga. Förkylningen börjar gå ur kroppen någerlunda och yoga är en typ av träning som inte riktar in sig så mycket på konditionen, så det ska nog gå bra hoppas jag.

Annars vet jag inte riktigt vad som händer i dag än faktiskt. Funderar på att höra av mig till en vän och föreslå en picknick i Humlegården eller något då vädret ÄNNU EN GÅNG är på min sida.

Känns bra att jag ändå vaknar relativt tidigt, trots att jag går och lägger mig sent. 10 är väl linte så sent att vakna?
Jag menar, nu missar jag inte de soliga dagarna pga av att jag sover bort dem.



Föresten är det helt GALET att Pirat Paritet fick så många röster. Hallå? Vad är det mer er människor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0