Kort om dagen

God morgon.
Lovisa och jag hade tänkt ses idag, men jag fick nyss ett sms om att hon hade feber. Krya på dig vännen.

Så jag ska ta en dusch, och sedan får vi se.

Mamma ska äta middag med en gammal gymnasiebästis i stan i dag, hon sa att jag fick följa med, men..
1. Jag kommer inte ha något att komma med när dem pratar om det gångna.
2. Dem träffas typ bara en gång om året, och jag vill inte liksom ta tid av det tillfället då.

Så med andra ord är jag helt ensam i dag igen. Ganska skönt, men ensamt.
Nåväl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0