Min dag i korta drag

Hemma efter några timmar spenderade med min kära vän Johanna i Nykvarn.
Tog mig 2 (!!) timmar att ta mig till Nykvarn, herre gud. Haha.
Bussarna gick enligt sommartabell, och matchade inte alls med tågen. Bra tänkt?

Johannas otroligt godhjärtade bror gjorde pannkakor åt oss och vi pratade om allt och inget.
Johanna är en härligt tjej alltså. Lovade henne att komma och kolla när hon tävlade i gocart om två helger också..
Får se om jag kommer i håg det då!


Övriga planer för kvällen ser ut att bli middag, och sedan poweryoga.
Sen jag började med yoga så känns det i hela kroppen när det har gått en hel vecka. Den liksom saknar det på något vis.
Vette gudarna hur jag ska ha tid med yoga sen under hockeysäsongen, men lite då och då tänker jag nog fortsäta att gå i alla fall.

Fail på det obestämda vädret som växlat hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0