Min dag, och en fundering

God morgon. Kan ju börja med att berätta att jag har TRÄNINGSVÄRK i överkroppen.
Troligtvis för att jag gjorde lite dips i går, och dessutom simmade en hel del när jag var och badade med Nettan igår.
Haha.

Dessutom är min rygg duktigt öm, efter en hel del sol i går. Jag är inte röd, jag är bara väldigt öm.
Med andra ord ska jag sola framsidan i dag. :)

Om lite mindre än 2 timmar ska jag i väg med Nettan till flottsbro och sola och bada. Vi hade tänkt ta en promenad i något spår också, när vi ändå är där liksom. Haha.

Funderade på sak. Får man fler UV-skador i huden om man blir röd ofta, eller om man bara sällan smörjer in sig med solskyddsfaktor, trots att man inte blir röd?


Kommentarer
Postat av: ebba

2009-07-01 @ 01:39:38
URL: http://ebba-t.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0