Ute och sprang

Jag var nyss ute och sprang. (!!)
För första gången sen i augusti/september var jag ute i verkligheten och sprang!
Jag har haft problem med knäna sen ett träningsläger sista veckan av sommarlovet förra året, så jag vet inte om ni förstår hur FANTASTISKT UNDERBART det är att få springa igen.
Jag har aldrig riktigt gilla att vara ute och jogga med laget och sådär, men herre gud vad man uppskattar det nu.

Tänker dock ta det lugnt och inte köra några mil eller sådär, men jag sprang i alla fall 4 km i dag ungefär.
Pappa har lovat mig att vi ska åka till löplabbet och hitta ett par skor som kan undvika framtida knä problem igen.



Om min fantastiskt söta tränare SARA läser det här, jag tänker springa i sommar, men inte göra annat som benböj och dylikt på ett tag i alla fall.
http://blogg.idg.se/data/portfolio_blog/87/63/20/4248190/dad4b24fc14ff53e
(bildkälla här)


Åh, helt plötsligt blev det här en fantastiskt skön dag.


Kommentarer
Postat av: Amanda

2009-06-22 @ 18:44:35
URL: http://amandagreeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0