Just nu är det jävligt skönt att leva

Åh, min dag har varit helt fantastisk! Just i dag så är det jävligt skönt att leva ska ni veta. :D

Spenderade eftermiddagen med Nettan i stan där vi fikade i gamlastan och sedan gick bort mot någon båtmässa typ.
Solen stekte som aldrig förr och jag hade en trevlig stund med någon jag inte hade en aning om var så lik mig som hon faktiskt är. Mycket trevligt!

      

Nettan och hennes ENORMA bulle.

Min kopp choklad alá special. Sjukt god var den i alla fall.



Kvällen spenderades vid brosjön och hos Izabelle
.
En tjej jag kännt ganska länge men som jag tappade kontakten med ett tag. Vi har i alla fall bestämt oss för att börja om från början, och det var faktiskt hur trevligt som helst att umgås med henne igen. Vi var och badade, jag tog årets första dopp (!!) och dessutom hann vi med en stund hemma hos henne också.
Väldigt uppskattat, tack Izabelle.

(inga bilder tyvärr)


Åh, jag är på så otroligt bra humör. Sjukt härlig dag, och åh vad livsglädje jag är fylld med.

Kommentarer
Postat av: YAIYA

2009-06-23 @ 23:34:47
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0