Han frågade föresten om jag var från gotland, då dem tydligen i likhet med mig brukade ha en "extra" tydlig ryggkota

Hemma efter ännu en kvälls arbete.

Jag har fått så mycket komplimanger att mitt självförtroende är minst sagt på topp! Haha.
En norrman sa att jag var den vackraste svenska tjejen han någonsin sett. Hahaha.

Förutom en del mygg flöt 5,5 timme på rätt bra. En kille vid namn Christopher kom strax efter 23 och ville absolut åka karusell med mig efter som att "jag var den sötaste tjejen på hela stället." (självförtroende HOHO)
Han pröjsade biljetter, tog mig i handen (min hand försvann typ i hans, hahaha) och trots att jag förklarade 100 ggr att jag väldigt lätt blir åksjuk satt jag till slut skrikandes i en sån där snurrande vagn.
Otroligt trevlig och charmig kille, dessutom verkade han till skillnad från många andra väldigt nykter.
Han "empati-skrek" dessutom med mig när det var som värst. Haha.

Mitt illamående sitter föresten fortfarande i, sisådär en timme senare nu. Fantastiskt.


Jag lyckades dessutom prata till mig rabatt på en sådan där "kort periods tatuering". Betalade nästan halva priset. Haha.

Så ser den ut. Han frågade föresten om jag var från gotland, då dem tydligen i likhet med mig brukade ha en "extra" tydlig ryggkota. HAHA. Wtf?

update: Fake tatueringen har nästan försvunnit, han sa att den skulle hålla i upp till 2 veckor. HAHAHA. Hur fan då? Sitta still i en stol?
Men men.. Jag skaffade den mest för att jag i framtiden vill ha en tatuering ungefär där, och se hur det såg ut.
Med andra ord när jag är 18 kommer det en RIKTIG, moaha.

En annan kul grej var att det var tre stycken lagom fulla killar som vägrade betala inträde och höll på att tjaffsa som bara den. Jag med mina 174 cm hade inte så mycket att säga till om då jag räckte dem till tuttarna ungefär, så jag kallade dit polis/väktare för lite assistans. Två av killarna försvann in i mängden ganska snabbt, men en satt kvar en bit bort, och började kuta som fan när han såg väktarna komma. HAHAHA. Dem plockade honom, och sedan var hans kväll slut.  Känns helt otroligt bra att stå som 17 årig tjej och se han bli utdragen från området, efter att ha ignorerat mina tillsägelser.  "Fuck you and have a nice day" som en låtskrivare så bra citerade någon gång.


Nu blev det mycket att läsa, och jag har ändå inte skrivit ned i närheten av allt.
Nu ska jag försöka "landa" ordentligt och bli av med illamåendet och sedan krypa ned tror jag. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0