Vuxenpoäng

I dag är ännu en solig dag. Härligt. :)
Tog mig ännu lite längre tid att komma upp i dag, men jag kollade på film väldigt sent, så får skylla på det.

Funderar på att ta på mig mina inlines och åka en runda, för att sedan köra något av våra träningsprogram.
Tränade ju faktiskt inte särskilt mycket i går måste jag erkänna.

I kväll blir det handledarkurs inför körkort. Herre gud vad stor jag känner mig! Haha.
Måste ringa dit där jag sökte jobb också inom en snar framtid. Känner att jag samlar på mig en massa vuxenpoäng, haha.


Bilden tog jag häromdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0