Humöret är på topp

Hoho, jag jobbar på solbrännan i vårt varma land i dag.
Målade mina naglar i går i en gullig somrig färg, vilket fick det att se ut som att jag var ännu brunare. (ett hett tips..)

Bilden får min hand att se enorm ut. HAHAHAHA.
Nagellacket är wetandwild från Souk gallerian. Färgen: E7103 Strawberry Daiquiri

Ska i väg på spinning i kväll, och sedan kanske sola lite till. Who knows?


I morgon är det studifotografering och sedan bio med skolan i stan som gäller.
Humöret är på topp för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0