Mannen och hans kompisar garvade som bara den, jag sa tack för hjälpen och Matilda och jag gick därifrån.

I dag var jag och simmade med Matilda, faktiskt mysigt.
..Ända tills en massa "invandrar-killar" tog sina simglasögon och dök ned under vattnet varje gång vi simmade förbi.
Tillslut bad vi en av dem som inte gjorde det att säga åt sina kompisar, som då tyckte det roliga var slut och gick hem.
Haha.


En annan grej var att nere vid pendeltågsstationen när vi skulle hem så  gick vi till en "selecta maskin" (en sån där med allt i från dricka till äpplen, godis, mackor etc..) och stoppade i en tia och valde produkt.
"spaken" som håller i varan försvann och varan kom fram en bit.. MEN FÖLL ALDRIG NER.
Jag vart skit irriterad och slog till maskinen i försök att få varan att trilla ned. Funkade inte.

Så jag provade trycka på "retur" knappen för att få pengarna tillbaka. Pengarna kom, och jag stoppade in dem igen, och valde samma produkt. Den första trillade då ner, medan "spaken" försvann från den efter men utan av att varan föll ned.
Ett gäng utlänska män hade beskådat oss under tiden och en storvuxen man kom plötsligt fram till mig och maskinen, tittade och gav maskinen en höft tackling. Sedan skrattade han högt, och hans kompisar också.
"En gång till, det funkar" ropade jag av förtjusning och den helt okända mannen gav maskinen en till knuff..
.. och den TRILLADE ned.

Jag tog upp den och sa "KOLLA, DET FUNKADE" helt lycklig.
Mannen och hans kompisar garvade som bara den, jag sa tack för hjälpen och Matilda och jag gick därifrån.

Helt plötsligt hade jag två st till priset av en. HAHAHAHA.
Hel sjuk grej egentligen.

Matilda på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0