0:-

Åh, kul.
Fick just brev från banken.
Förra månden skulle 250:- dras från kontot, årsavgiften.
Men efter som att dem pengarna inte fanns kvar på kontot när dem drogs, har dem dragit ränta på det nu 100:-
och hem fick jag en räkning på 350:-
KUL. Hur fan kan dem göra så? Det är väl bara att pengarna dras nästa gång det sätts in några?

För ett tag sen tog jag min moppe till en friluftsaktivitet med skolan. Jag parkerade min moppe vid skogen, och när jag kom tillbaks hade dem skurit upp hela sätet. En kostnad jag kommer få stå hel själv för också.

Åh, jag orkar inte. Det kommer komma ett studiebidrag till innan jul, sen kommer det inga mer pengar.
Jag kommer inte ha råd att köpa något, då jag inte kommer ha några pengar kvar från det här studiebidraget..

Jag tror jag bryter samman.

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

2009-11-06 @ 19:06:26
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: CT i USA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0