Angels on the moon

Fick en kommentar av en tjej som bodde i USA, gick in på hennes blogg och möttes av en låt jag blev total fäst vid.
Efter en del letande på hennes blogg, hittade jag spelningslistan och lyckades leta reda på låten.
Lägger upp den här för att kunna hitta den senare, för att inte glömma bort namnet på den och sen kan jag tänka mig att det finns fler som gillar den.

Thriving Ivory- Angels on the moon



Sångaren i bandet har ju förutom en fantastisk röst (som påminner om James Blundt?) även sjukt fina ögon.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Postat av: Madde

2009-11-07 @ 19:24:09
URL: http://deadandalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0