Arg och irriterad

Saker som förstörde min morgon.

- Jag vaknade helt random vi 8.00, varför? Förmodligen för att någon gjorde något som lät här hemma.
Lyckades dock somna om.

- Jag vaknar och är helt öm i hela armen, sen sprutan i går.

- (Vi har garderoberna i badrummet här hemma, don´t ask me why) och när jag stod och klädde på mig stod resten av familjen utanför och skrek att dem behövde bajsa. Allihopa tydligen. Fick inte ens klä på mig i lugn och ro.

- När jag kommer ut i köket och kollar i kylskåpet, där en smootie "Smet" ska finnas i en bunke, är mer än hälften borta. OCH MIN förbannade BROR HAR DRUCKIT UPP DET! Och det skulle jag ha till matchen i dag liksom.
Så det är bara att ställa sig och göra om allt från början..... -.-'



ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHH! Är så jävla irriterad och arg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0