Otroligt skön dag


Ser sjukt sliten ut på bilderna. Haha. men men.. titta på PLAGGEN och inget annat.

Idag har varit en otroligt skön dag.
Inledde med en ROLIG (!!) träning med endast lekar, haha. Och sen åt vi lunch och sedan drog laget och spelade laserforce (typ laserdome, man springer runt med en väst och laserpistol och skjuter på varandra), efter det åkte vi till globenområdet, åt på mcdonalds och sen var vi på hovet och såg SWE-CAN, som för övrigt slutade 4-2 till kanadenskorna. En sak vi diskuterade var att det heter "damkronorna" när det gäller damer i landslags-samanhang.
När det är herrar är det ju "tre kronor" som gäller. Hur jämnställdt är det?
Varför kan det inte vara "herrkronorna" ?
Nåväl..

Pappa (och mamma och bror?) hade varit inne i gallerian där vid och till min enorma förvåning köpt två plagg till mig.
En silvrig klänning och en svart bas kofta. Klänningen var lite mer festlig och koftan funkar till vardag. TACK!

Nu måste jag sova och i morgon ska jag upp overkligt tidigt. Gosh, skjut mig.



Avslutar kvällen med att visa en video på jorden sötaste hockeyspelare. (? )
Haha. Ska T V I N G A mina egna barn att spela hockey så fort dem lärt dig att gå. Haha.
Kommer bli en fantastisk, fanatisk och jobbig hockeyförälder i så fall.. Haha, nej gud vad hemskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0