Positiv energi i min vardag

Jag vet inte hur du som läser min blogg fungerar. Men själv så kan jag i bland få som en våg av ledsna tråkiga tankar över mig. Jag känner mig nedstämd, tom och blir allmänt osocial och svårt att komma inpå.
Därför brukar jag av vana spara saker folk säger och skriver till mig.
Har en mapp på mitt skrivbord som heter "positiva mappen" som innehåller massa fina ord från människor, som kan få mig på gott humör.

Brukar även försöka lägga på minnet saker som gör mig glad, och ta åt mig av det.

Därför tänker jag avsluta veckan (samt månaden) med att skriva ned några meningar som fått mig på bra humör den här veckan.

Victoria sa häromdagen att "När du blir politiker sen tänker jag rösta på dig."

Sen sade min bror något gulligt (dock omedvetet) senast igår när jag gjorde lunch till honom och mig inför matchen:
Han: Alltså, hur vet du vad du ska ha i?
Jag: Men det är bara och ta lite, röra ihop det och så får man ta smaker man tror passar ihop bara.
Han: Hm.. När jag skaffar fru så ska hon kunna laga mat lika bra som dig.

Sen en annan rolig grej den här veckan var att det kommit upp en PUSSRUTA på "min" busshållplats.
Dock inte lika snygg som den jag såg i Stuvsta förut.



Kommentarer
Postat av: julia

2009-11-30 @ 12:08:07
URL: http://charlottejulia.devote.se/
Postat av: Alexandra

2009-11-30 @ 18:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0