.

Jag vill visa dig.
Visa dig hur jävla bra jag blivit.
Visa dig hur mycket bättre jag är.
Visa dig att du inte skulle ha en chans idag.
Visa dig att det du en gång hade, kan du bara drömma om.

För jag är bättre än dig nu.
Jag har ett liv.
Jag har folk som bryr sig.
Jag har en framtid som ser ljus ut.
Jag har ett liv med ett värde.
Jag känner mig upskattad av människorna omkring mig.
Jag har folk som ser upp till mig.
Jag har krav på mig, press att prestera.

Men just nu gör det inget, för jag presterar. Jag levererar, får ut något för mödan och känner hur
min individuella utvecklingskurva pekar rakt uppåt. Jag klarar av precis allt jag bestämmer mig för.
Och föresten?

Fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0