Livet leker

Livet leker, när man inte har några större problem i vardagen, så att säga.
Idag var sista dagen av vår ljudteknikdel av ljudkursen, så vi hade samtal med läraren i slutet av dagen.
Fick många fina ord om att jag var intelligent, amibtiös, duktig och att det kommer gå bra för mig i framtiden.
Tack!

I kväll blir det en ap-sen träning till 22:30, wihoo. Kul kul!

Upptäckte just en stört irriterande grej med youtube.

Liksom hej, vi tar bort ljudet i stället för hela filmen?
Jag trodde det var fel på mina högtalare först, men icke.


Ska ta det lugnt och titta lite på matten också innan träningen.
Tänkte jag skulle dela med mig av uppgiften om rattfylla jag gjort i skolan.. Kanske i alla fall!
Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0