Propaganda


Enligt min åsikt väldigt bra propaganda. Och filmer innehåller alla anledningar till varför folk i dagens samhälle INTE borde rösta på moderaterna. Moderaterna menar på att dem är ett arbetarparti, men jag instämmer nog inte faktiskt.

Allt som moderaterna röstat JA och NEJ till är motsatsen till vad jag själv har för åsikter.
Jag är politiskt väldigt röd men har inte riktigt bestämt mig för vart i vänsterblocket jag vill placera mig.


Kan inte förstå hur Sverige ska uppnå en civiliserad utveckling när moderaterna är vid makten.
De ökar välfärden för överklassen, ger dem mer pengar, samtidigt som de som har de sämre ställt får det ännu tajtare. Tror att om moderaterna skulle ha en längre mandatperiod i Sverige så skulle vi inom ett tiotal år ha fler hem och arbetslösa. Är i huvudregel emot konservatism och tror att utvecklingen går framåt, genom att just blicka FRAMÅT och inte försöka se det som varit. Allt kan förbättras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0