Svar på en kommentar




Svar på din anonym kommentar:

Till och börja med, så handlar min blogg till största del om MINA uppfattningar om saker och ting.
Och min uppfattning har jag ju redan klartgjort rätt tydligt. Vet inte om du noterade "Låter jätte självsäkert och egoistiskt och allt, men icke. Många gånger har jag fått rena drömpasssarna av de i mitt lag så det är bara att tacka och ta emot och göra det bästa av situationen."
Som jag personligen tycker är en förklaring på detta.
Vet inte om du är någon jag känner, spelar med, spelar mot eller vem du nu är, eftersom att du har mage att ha en åsikt du uppenbarligen inte kan stå för. Tycker att anonymapåhopp är rätt löjliga i allmänhet, de tyder bara på att man inte har tillräckligt med argument för att kunna stå sig vid en eventuell disskusion. Inte sant?

Tycker att du kan tillkännagiva dig om du har någon kritik mot mitt sätt att skriva, eller agera på planen.
Jag är öppen för konstruktiv kritik men din kommentar känns ganska oprovocerad då jag även varit noga med att skriva att det inte endast beror på mitt eget arbete på plan. Jag har inte heller skrivit att "jag missar aldrig", för det är inte sant och jag skulle aldrig yttra mig så oödmjukt på en websida där alla kan ta del av det jag skriver.
Jag är inte ens av den åsikten, vilket minimerar risken yttligare för att jag skulle uttrycka något med den meningen.



Jag hoppas att vi alla kan ta lärdom av den här typen av påhopp.



Man kan inte uttrycka en åsikt om man inte har grunder för det man säger.
I såfall håller det inte, så att säga.

Sen vill jag bara säga att jag inte alls tar kommentaren personligt, varför skulle jag göra det?
Jag upprepar det jag tidigare skrev i dag:
Vet allt för många människor som deppar ihop så fort något går emot eller någon säger något som är jobbigt att höra.
Ifrågasett, tycker du detsamma? Är det här verkligen sant? Tror jag på det? varför tror jag på det?
Har han/hon några belägg/bevis för att det är såhär det är?

Svar nej, då personen inte ens berättat vem han/hon är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0