Vinst med 2-5

Vinst med 2-5 mot Järfälla, fick sätta ett skönt mål och beskåda många andra snygga.
Järfälla var ett riktigt brunkargäng där alla var skit långa och domarn var riktigt ap dålig.
Sisådär en miljon utvisningar och tjaffs och ah..

Anyway, pizza till middag i Kallhäll och nu ska jag slappa sönder min söndagkväll, är galet trött.

Kul att man börjar 8.00 på måndagar också. Eller inte alls så kul.
Påminnelse till mig själv: IDROTTSKLÄDERNA!


Puss på er alla och BIG SORRY för den dåliga uppdateringen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0