2-2 mot ssk

2-2 i dag mot SSK. Känns som en fet förlust om man frågar mig, då jag upplevde att vi hade fler och bättre chanser än dem. Men men.. Vi tar dem nästa gång.
Fick göra 2 assist så jag bidrog till båda målen, alltid kul.
Även om det första var att jag sköt på mål, och Mie (Norska) slog in returen. Nåväl.


Ska ta det lugnt nu resten av kvällen och ta ett bad. Ett välförtjänat sådant.
2 matcher den här helgen tar lite på krafterna, allra helst när man håller på att bli förkyld.



Blä på det jävla skit vädret också, när jag ändå är i gång och gnäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0