Bortamatch = jeans

(varning för att riktigt jävla gnäll inlägg)

Jaha, i dag är det BORTA MATCH mot SSK.

Och för alla er som spelar i mitt lag, eller har följt min blogg, så vet ni att detta innebär JEANS.
Vi har en regel i laget att man ska komma välvårdad till bortamatcher för att ge ett seriöst intryck, och på något jävla vänster röstades det fram att man var tvungen att komma i blåa jeans. .. Guess what?
JAG HAR JEANS PÅ MIG.
Känner mig förhindrad, obekväm, ful och dessutom måste min rumpa ha blivit mindre (???Knappast troligt.) för dem trillar ner hela tiden. Ush. Hatar att ha jeans på mig.


GAH.
Tack gud för leggingsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0