Det var ju en tråkig historia






Hittade en artikel på aftonbladet.
Detta var ju allt annat än en positiv nyhet för min del.
Jag fick min "första mens" i slutet av femman, vilket ändå måste klassas som rätt tidigt?

"Det finns ingen anledning till oro för kvinnor som fått mens tidigt. Men det är särskilt viktigt för dem att leva sunt och hålla en normal kroppsvikt eftersom ett högt BMI under graviditeten är förknippat med värksvaghet och högre risk för förlossningskomplikationer, säger professor Philip Steer i BJOG."

Åh herre gud vad jag ser fram emot att trycka fram en unge nu. Kanske ska adoptera, trots allt.
Det var ju faktiskt min plan när jag var sisådär 10-11 år, att adoptera ett kinesiskt barn och döpa det till Laura.
Varför? - För att jag tyckte att kinesiska barn var så mycket sötare än svenska.
Notera att tanken på att barn växer upp inte fanns i mitt huvud då.
Jag skulle ju alltid ha mitt lilla kinesiska barn. Right?

Kommentarer
Postat av: Anna ♥

2009-10-28 @ 18:11:29
URL: http://annaelisabethnygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0