2-2

Matchen slutade 2-2 även om det känns som en förlust då vi tappade ledningen med ett få minuter kvar av matchen.

Gjorde ännu en halv dålig match. Ush, oerhört missnöjd med min insats.
Jag kämpar, men gör ingenting rätt. Ungefär så känns det.
Hjärnan vill, hjärtat vill men ingenting blir bra. Dessutom var jag duktigt seg i benen sen i går.


Nåväl..


Tandläkaren ringde i dag och jag fick en tid i morgonbitti 7:40 istället för i december.
Haha. ÅÅÅH, jag kan inte med ord beskriva hur sugen jag är på att gå upp vid 6 en dag då jag börjar skolan kl 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0