Ishockey ishockey och åter ishockey

Hemma, vi förlorade men jag gjorde faktiskt en ganska bra match.
Tempot i benen funkade hela matchen ut, och sista 6 minutrarna körde jag vartannat byte. Jobbigt, men sjukt kul!
Jätte cred till LENA i mål som räddades oss många gånger.
Och kul för BEATRICE som satte alla 3 mål i dag, hatrick.

Fick "matchen spelare" av Ormsta/DE också. Så det var ju kul, trots att jag inte gjorde några mål.
Tycker dock att "matchens spelare" känns lite överskattat, hallå, vi spelar näst högsta serien, dessutom är vi ett lag.

Min åsikt är att matchens spelare, är dem som själv känner att den varit det. Visst kan det vara kul att få lite "extra beröm" om man slitit häcken av sig. Men egentligen, borde man inte göra det varje match?
Och varför är det bara en i varje lag som får? Det är ju inte alls rättvist.
Dessutom tror jag att det är lite samma sak som med poängliga grejen, att om någon får det "Lite för ofta" kanske den personen övervärderar sig själv eller tror sig något. Det är ju faktiskt lätt hänt i en ung ålder.
Nåväl..




Ska gå och lägga mig tidigt i dag, för i morgonbitti ska jag möta Johanna vid tåget, sen ska vi hålla i en träning på 1 timme och 50 min för Tumbas 95 killar. Ska bli intressant. Satt i går kväll och ritade upp en massa preliminära övningar. Men men..


Ledsen Johanna för den smickrande bilden, men det var den enda jag hittade.

Nej, nu ska jag gå och förbereda natten. Tjo tjo.
Kul att det är 65 st som hittat hit i dag, trots att jag knappt suttit vid datorn. Ni är varmt välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0