Filmen Fame, och sen match mot Tullinge

God morgon.
Filmen vi såg i går blev efter en del strul Fame. Haha.
Vi gick till Sergel bion, bad om biljetter till The Ugly truth, men det fanns inga bredvid varandra, så vi bad killen kolla om den filmen fanns någon annanstans. På söder svarade han och skrev ut biljetterna till oss.
När vi kom till söder och tog upp biljetterna för första gången (OSMART) såg jag att vi hade fått biljetter till en helt annan film. HAHA. Jag pratade då med biljett-gubben där och av dem filmer som visades på Söder var fame den enda vi kunde tänka oss att se ändå. Haha.

Den var i alla fall helt okej, budskapet var fint, även om jag saknade dramtik i filmen.


http://www.nypost.com/r/nypost/blogs/popwrap/200902/Images/200902_Fame-new-movie2.jpg
bildkälla.

Om några timmar har jag samling och säsongens andra seriematch mot Tullinge (mitt förra lag).
Det är en sådan där match som jag bara MÅSTE vinna. Hur bra skulle det se ut om jag bytt till något sämre liksom?
Haha. Men jag har en bra känsla, även om jag kanske inte är helt nöjd med laguppställningen i dag.
Min söta Malin ska vara med och spela den här gången också, kul kul. Var länge sen jag såg henne spela.



Måste ringa en granne och höra om jag kan få göra en intervju med denne också,
för skolmaterialet man ska ha med sig på onsdag. När fan ska jag hinna det liksom? Haha. Ååååååh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0