God morgon

God morgon.
I dag ringde Nettan och väckte mig. Haha. Men, det behövdes vill jag lova!
Vi ska åka ned till centrum om en timme, sen så har jag träning i kväll.

Sov helt sjukt dåligt i natt, vet inte varför.

Emipre of the sun´s senaste musikvideo är föresten helt sjuk. Hittade bara en "trailer" av den, men..



Nu ska jag gå och sminka mig.
Insåg häromdagen att jag måste investera i ny foundation, ny maskara och nytt löspuder.
KUL! Jag hatar att köpa smink för mina pengar, det är så tråkigt och så känns det egentligen onödigt att jag lägger så mycket pengar på smink men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0