Hahaha


Idag är en dålig-hår-dag, så det blir mössa på. Haha. (Notera bitch-blicken. HAHA på den!)
MATCH mot Ormsta DE i kväll, så har laddat upp med mat hela dagen. Haha. Trillar jag på planen och landar på rygg kommer jag inte komma upp!

Min bror har också match i dag så vi har haft disskusioner om vem som ska tillaga maten, då vi är ensamna hemma.
Han fick göra lunchen, och jag middagen.

Jag: Gör pannbiff med potatis, jag har redan börjat med potatisen.
Han: Hur gör man pannbiff då?
Jag: Man tar ett ägg, lite kryddor, du kan ha i strödbröd också om du vill.
Han: Okej.

Han går i väg, kommer tillbaks en minut senare.

Han: Jennifer, köttfärsen är ju stenhård. (den har varit djupfryst)
Jag: Jamen tina den i mikron då?
Han: Åh..


HAHAHAHAHA! Min lillebror måste vara JORDENS mest inkompetenta person i köket. HAHAHA.


Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

2009-10-29 @ 13:41:55
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: mimmi

2009-10-29 @ 14:01:29
URL: http://mimisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0