Hej inget liv

Jag hade planer för i morgon.

- Jag skulle köpa nya underkläder, och nya skor.
- Jag skulle i lugn och ro göra klart det som återstod av skolarbetet.

Men icke.

I morgon ska jag:

- Vara hjälptränare för hockeyskolan i Segeltorp.
- Sedan jobba online under dam1-matchen mot Hanhals. (Vilket jävla namn?!)

Tjohooo på min helg.


Sa jag föresten att jag under söndagen har:
SAMLING: 11.00
FYS: Hopp
IS: 12.00-12.50
MAT: 13.30
AKTIVITET: Hemlig
MATCH: 18.00 Sverige-Canada



Dvs. Inte en minut av söndagen blir över.





Med andra ord, ska jag sitta och plugga nu resten av fredagkvällen. KUL LIV, hoho.
Har haft hockey varje dag nu förutom i måndags och är "ledig" först på tisdag, då jag måste sätta mig och göra det sista av det som ska vara klart nästa vecka. Har två lediga dagar nästa vecka, och lika så veckan efter det.

Nu blir det planering som gäller om det här ska gå vägen. Schemalagt liv, hej hej.
Gosh, jag orkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0