Hockey, hockey, hockey

Kvällen spenderades i Segeltorpshallen, där jag, mami och ett gäng sköningar från mitt lag betraktade rikseriematchen Segeltorp- Linköping. Slutade i vinst 8-2 till torpet, god job. Så riktigt, riktigt bra ut vissa stunder.

I morgon är det fredag, detta innebär träning och skola.
Har tänkt att jag, Jessica och Vicky (?om hon är frisk?) ska sända radio i ut i skolan då. Haha.
Så i morgon blir det partymusik under lunchen. Ska bli intressant.

Helgen består av träningsmatch mot Tullinge (mitt förra lag) och en träningsmatch mot SSK.
Ska bli sjukt roligt, är taggad som fan redan.

Jävligt skönt är att det så vitt jag minns inte är något prov, redovisning, läxförhör eller annat skit i morgon. TACK SKOLAN för att jag får andas.



Sanny var föresten en smula rolig i dag under matchen.

Hon: *Springer förbi mig påvägen mot Cafeterian i periodpausen i världens fart*
Jag: ?
Hon: "Kom Jempa, följ med mig till Cafeterian!"

1 minut senare kommer jag in i cafeterian och Sanny står vid en långa kön vid disken.
Hon: "Jag skyndade mig hit för att komma först i kön, men sen när jag väl kom fram så visste jag inte vad jag ville ha, så jag sa att dem fick stå före."

HAHAHAHAHA!
http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs152.snc1/5656_109837524926_623499926_1957128_7076772_n.jpg
Sanny i svart på bilden. Fotot är troligtvis taget av Sandra Halldén.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0