Hur man maximerar sin vardag

Ledsen får dålig uppdatering idag. Men har varit mycket hela dagen.

I skolan, intervjuteknik hela dagen.
Sen efter skolan väntade jag på en kompis som går frisörlinjen, köpte värmeskydd av henne, tog en buss hem, packade på 5 min, tog nästa buss tillbaks till stationen och åt sedan en "romantisk middag för två" med levande ljus på kolgrillen med Johanna. Haha. Vi var ensamna där. Haha.

Efter det kom papi och hämtade upp oss och vi åkte och tränade med dam1. Både ispass och sen fys efter.
Lite lagom mör i armarna, haha. Jag är sjukt svag i armarna. (!)
Kom hem, tog en kort joggingrunda på en kvart och nu ska jag ta mig ett välförtjänat bad.
Ska komma i säng någorlunda tidigt i dag hade jag tänkt. För i morgon har vi match mot AIK.
En riktig hatmatch, om ni frågar mig.
http://www.tifcup.se/temp/logo.gif vs.http://loonies.files.wordpress.com/2009/04/aik.jpg



Får avsluta med ett grattis till Linnea Hedin, Annika Ferngren och Madeleine Siggelin Alstermark som alla tre kommit med i juniorlandslaget!



Kommentarer
Postat av: madde

2009-10-23 @ 22:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0