Idag:

-Först åka och kolla efter nya skridskor. Pappa är övertygad om att jag behöver ett par nya.

-Sen träning.

- Senare, ska jag till Nettan, vi hade tänkt åka och se på bio tror jag. :)
Eventuellt sova hos henne också. Den som lever får se.


Såg just den mest patetiska videon och låten NÅGONSIN.
Sandra Dahlberg från Klimpfjäll, minns ni henne?
What the hell went wrong?
Sandra Dahlberg- Ta på mig


HAR VÄLDIGA SVÅRIGHETER
med att se henne som sexig. Vilket är ungefär vad videon går ut på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0